FAQ’s

Γρήγορες απαντήσεις στα ερωτήματά σας

Βασικές απορίες

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας οι επιστροφές επιτρέπονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται  αχρησιμοποίητα στην αρχική τους κατάσταση με όλα τα καρτελάκια barcode που τα συνοδεύουν. Η συσκευασία του προϊόντος δεν θα πρέπει να έχει καταστραφεί . Σε περίπτωση επιστροφής είναι απαραίτητο να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Όσα προϊόντα δεν ακολουθούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν θα γίνονται αποδεκτά και η laluna ladies fashion εχει το δικαίωμα να αποστέλλει πίσω στον πελάτη το προϊόν, με χρέωση του τη δαπάνη επιστροφής.

Οι αποστολές μας πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα σε διάστημα τεσσάρων έως  πέντε ημερών.

Αποστολές

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και έλεγχο των στοιχείων αποστολής, το προϊόν αποστέλλεται στην διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί μέσα σε 24 ώρες. Η μεταφορική εταιρεία που αναλαμβάνει την παράδοση στον χώρο σας είναι η ACS Courier.

Οι χρόνοι παράδοσης είναι οι εξής:

Εντός Θεσσαλονίκης και χερσαίοι προορισμοί μια έως τρεις εργάσιμες μέρες – Νησιωτικοί Προορισμοί και δυσπρόσιτες περιοχές μία έως πέντε εργάσιμες ημέρες.

Για να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα lalunafashion.gr επικοινωνείς με το κατάστημα Acs courier της περιοχής σου και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση μας: Ελ.Βενιζελου 96,Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκη ΤΚ 56121.Η επιβάρυνση για την αλλαγή είναι 5.00€. Σε περίπτωση αλλαγής, για την επαναποστολή του νέου προϊόντος, υπάρχει χρέωση 5,00€. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων γίνεται συμψηφισμός των 5.00€ και επιστρέφεται το υπόλοιπο ποσό. Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας η ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε μαζί μας και η επιστροφή θα γίνει δωρεάν από δικό μας συνεργαζόμενο courier.

Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει:

1.Εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου,

2.Εάν έχεις πληρώσει με μετρητά ή αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχεις δηλώσει.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Για επιστροφή της παραγγελίας που δεν επιθυμείτε η αποστολή γίνεται μέσω του courier που συνεργαζόμαστε με χρέωση 5,00€ για κάθε παραγγελία

Όλες οι παραγγελίες που φεύγουν από το κατάστημα μας ελέγχονται λεπτομερώς, ωστόσο σε περίπτωση που έχετε παραλάβει  ελαττωματικό η λάθος προϊόν κατά την παραλαβή σας ή η συσκευασία έχει φθαρεί (πχ. αν είναι σκισμένη, βρεγμένη, κλπ), τα κρατάτε σαν αποδεικτικά στοιχεία και επικοινωνείτε  μαζί μας άμεσα στο τηλέφωνο 2310734200 στην εξυπηρέτηση πελατών στις ώρες λειτουργίας καταστήματος . Η courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.

Για οποιαδήποτε απορία ή βοήθεια χρειαστείτε, είμαστε πάντα στη διάθεση σας και πάντα πρόθυμοι να εξυπηρετήσουμε, είτε μέσω των εργαλείων επικοινωνίας (Μπουτον εισόδου στο messenger, είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2310 734200)

Θα χαρούμε ιδιαίτερα να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να λύσουμε ότι απορία ή πρόβλημα προκύψει.